søndag 31. mai 2009

Har vært mye som har skjedd siden sist jeg blogget. Skulle liksom blogge hver dag,men ble jo selvfølgelig ikke det. Var på Rognan i pappa sin 50 års dag og i bodø å festa med stine :)
etter det har jeg jobbet hardt en uke og er helt utslitt hver dag etter jobb..blitt lite med trening men har da fått jogget en del:) igår og idag car deilige dager. igår skulle jeg med Idunn og Susann på shopping, men så plutselig ble vi med på Zombiwalk og gikk trondheim rundt å skremte småunger. så var det litt shopping,fant ut at dem har jo helt fantastiske klær på Indiska! Spiste på Egon gjorde vi og, selvom vi ikke hadde råd. Odd og terje spanderte på seg spareribs,mens jeg og susann tok en Partyplatter;) måtte jo ha meg en 0,6 utepils også;P så gikk vi til marinen og solte oss å snakka med vennene til idunn..ble en øl der og. så var det bowling, og jeg tapte ikke:D slo susann med et helt poeng:P en øl der og. deretter dro vi hjem til oss å hadde tacokveld=) Digg! etter enda en øl og litt jack&coke var det senga for meg!! Idag sov vi helt til 12,og gikk ut i hagen å solte oss..men fordi hagen vår ligger i en bakgård så var det ikke lenge sola varte..da stakk vi til marinen,og sløva i noen timer.så overtalte jeg Odd til å grille,å jeg lagde meg laks,grønnsaker og salat! yummy:D Odd og jonas spiste pølse i brød;) Så ble det kaldt,og vi gikk hjem.. jeg lagde drink til meg og Odd av smirnoff apple,sprite,isbiter og grønne epleskiver=D Nå sitter han med playstationet..jeg så dokumentar om dette fossilet,Ida..sprøtt.
Jeg lager bare flere poster med bilder,er ikke så god på detta enda:P
xoxo ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar