lørdag 1. august 2009

NYE SKOO


Mamma og pappa og den største broren min kom kjørende fra Oslo igår kveld,
og overnattet hos meg og Odd på Rosendal.
De dro videre hjem til Rognan nå i sta, men ikke før jeg fikk tyna litt mat
og et par deilige røde SKO av dem ;)
Salg på Bianco <3 Nå mangler bare de leopardmønstrete pumpsene og så begynner det å ligne noe.
Igår var jeg å gikk rundt med søknader til frisørsalonger, men de fleste var stengt og resten av av dem hadde allerede nok lærlinger..:/ får bare prøve å prøve til jeg finner noe ..
______________________________________



Så fikk jeg vite at farfaren min har fått kreft i gallegangen og hvis det sprer seg til leveren så har han bare noen måneder igjen å leve..kan virkelig ikke se for meg at han blir borte..har jo alltid vært her !! og stakkars farmor! Og pappa! ;(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar