onsdag 30. september 2009

GHD Pretty In Pink

Dette er jo slettetanga for meg !
new ghdchromepink560


Et helt sett bare i rosa!
jeg MÅ jo ha den, men vil jo selvfølgelig ha den billigst mulig,og har funnet den i nedtil 1200 kr.
For hele settet ja . SKAL SKAL IKKE??
får jo lønning om en uke, og klarer meg jo med 1000 kr på en uke liksom?
Men skal jo til tannlegen to dager FØR jeg får lønning, tenk om det blir så dyrt at jeg ikke får betalt ?
kansje jeg bare skal vente til jeg har fått lønning. MEN er allerede utsolgt på den ene billige nettsiden, tenk om det blir utsolgt over alt på de billigste sidene?
Er det noe jeg IKKE er god på så er det å ta avgjørelser.
Det er et mareritt å gå på shopping med meg, ihvertfall hvis jeg ikke stoler på meningen din, og må stole på bare meg selv. For det gjør jeg ikke! Skifter smak så utrolig ofte, og er veeeldig flink til å angre på ting jeg har kjøpt.
MEN DENNE KOMMER JEG IKKE TIL Å ANGRE ! <3
pinkall

<3EBAY<3

Er så glad i ebay, har kjøpt mange fine ting der! Ofte blir det litt kluss, men mesteparten av gangene er jeg superfornøyd! Nå venter jeg på en Peak Performance jakke fra Kina, tok str xl for å være sikker. De har ofte små størrelser i asia, siden de er så kortvokste der borte,hehe . Har jo en kimono i silke fra Kina, den er XL og fortsatt litt kort i ermene ! Men satser på det blir bra detta. Har kjøpt fotball og basket drakter til kjæresten min ,de var fra Kina men passet helt supert i en str ekstra. Såh, her er jakkenp1010465111222

Ser god ut? Siden jeg sykler til jobb hver dag, er jeg helt nødt til å ha en vanntett jakke. Det regner jo konstant i Trondheim også! Er ikke så veldig gøy å måtte stå med føhneren hver dag når jeg kommer på jobb.
Noen som vet hvor man får kjøpt en billig enkel regnbukse ?
dsc005781

Deilig å ha fri fra jobb idag, får gjort husarbeid og ellers bare slappe av.
Men skal på Pump på 3t halv 7 da! Må jo få trent. Har bestilt meg 30 days fra HER
Noen som har prøvd ?


Siri <3 Lily Allen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar