tirsdag 29. september 2009

Todayyy


Ca. sånne strømper,bare i offwhite og sløyfene bakpå .
Har de i svart også .


Disse høyttalerne ,men var vel bare to stk


Ca sånn jeg kjøpte ,men med to blå striper ^^

8.30: Døøødstrøtt etter 4 timer med søvn på sofaen...Skole.

Kom litt forseint, men hverken Anne Kari eller Julie var der, før Julie kom i 10 tiden!

Fikk beskjed fra læreren Synnøve at jeg måtte være mer "nøye" og "tålmodig"

HALLO :) Kjenner ikke meg da.

11.30 spise og shoppe

Skulle "bare" kjøpe en varmeovn,men ble tubesocks fra sporten,eller fotballstrømper da ;),


Bh'er i en helt syykt størrelse, tror ikke hu dama på Change hadde helt peiling ass!Hun mente jeg skulle bruke 70 F! Hallo, har brukt den ene bh'n nå i noen timer og er skikkelig ubehagelig! Håper virkelig jeg får bytta altså..kjøpte og ny sportsbh til 600, DEN burde være god altså :),noe random stash fra Clas ohlson, et sånt mini anlegg fra Creative,strømpebukse,"over knees" og leggvarmere fra Cubus :D Tilslutt var Odd så forbanna av å vente på meg at han smelte med alle dørene og satte seg rett til datan da vi kom hjem ! Stakkaaars...-,-

14.30 Sove måtte jeg og i ca en time,før jeg kom forseint til bussen til sentrum!

16.00 finne veien til Tiller var nesten helt umulig, TEAM-TRAFIKK.NO ga meg FEIL BUSS og FEIL holdeplass, så endte opp med å gå en HALVTIME i regnet og HÆLER (som btw ble ødelagte) for å finne stedet der Fudge fargekurset skulle være. Steike ta jeg var forbanna ;)

17.00 Fudge Headpaint kurs! Lærte endel nytt, bla at visse eldre frisører IKKE har rett alltid ,hehe. Fikk også en gratis saltvannspray,og fikk lukte på de nye miljøvennlige produktene fra TIGI :D

21.00 hjem og spise pytt i panne og salat, etter å ha kjørt Rita til Pål på buran :)

Fri imårra :D hva skal man gjøre i kveld da??

OG kan noen VENNLIGST fortelle meg hvordan man får bilder innimellom teksten?? Og ikke BARE helt øverst ..Takk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar