fredag 4. september 2009

Update :)


Søt fake Chanel veske jeg kjøpte av ei på jobb ;)


var på rbk-lyn på mandag, satt rett under kjernen båk mål,
og var bare meter unna Prica da han scora sin deilige hattrick :) SWEET
etter kampen var vi på Pair-A-Dice å spiste, ELSKER det stedet!!!
og MILKSHAKENE! Nam Nam <3

Susann fikk fylt i farge på tatoveringa si! det ble dritfint! :)

Skjønner meg så lite på åssen man utformer bloggpostene, dette systemet gjør som det vil, og bildene kommer alltid øverst selvom jeg vil ha dem nederst. ikke får jeg tekst over det øverste bildet heller, det er så irriterende! Men vil jo ikke flytte hele bloggen, da forsvinner vel de fine postene mine??

NY PC fikk jeg av mamma og pappa :) måtte betale 1400 selv da, hadde bydd på en pc på Qxl jeg ikke hadde tenk å vinne ( ikke spør, jeg veit), men det var ikke bra nok for min kresne kjæreste, så da ble det en bedre hp compaq presario bla bla bla...
Farget håret til susann mens jeg egentlig var syk ,sikkert et bra inntrykk å gjøre på jobb,men er jo ferdig der nå da ^^ er IKKE rødt som det ser ut på bildet,mer rosa/lilla-magenta.
Neste gang blir det enda mer rosa ;)
Vi var skikkelig syke i nesten en uke, Odd var verst, som du ser.
ja bildet er litt rart. Ikke bli sur, Odd!

Meg meg meg, siste dagen på Agaton Sax ! :))
Litt trist ,men deilig å endelig få begynt på mine to år som lærling!!

SKUFF!!! Korsettet jeg hadde bestilt får jeg ikke, for de hadde et så dårlig utforming på nettbutikken sin at ALLE varene ble på salg selv om de ikke var det. så måtte enten betale full pris eller slette ordren. så da ble den sletta. TENK at jeg ikke fikk den varen jeg allerede hadde BETALT fordi den ikke var på salg "allikavel" !!!
Halllooo:) Det syns jeg var utrolig dårlig. får lete videre etter et korsett med god kvalitet, til under 1000' lappen ..good luck to me :)


Så er min første uke som Junior Frisør på H2 nesten over ,bare en 8 timers lørdag igjen!!
Trives bra sålangt, er en gjeng med sprøe jenter der altså! og kjempesøte :D
Det er så syke arbeidstider, men det blir sånn når man jobber på et kjøpesenter.
Og etter jobb imårra, skal jeg hive meg rett på drinkene, og så er det TATTOO CONVENTION!
Min første, gleder meg sinnsykt!! har snakket litt med en piercingartist som skal dit,
Sandra
og håper det blir ihvertfall en piercing på meg eller min kjære :)
Skulle gjerne tatt en tatovering, men har ikke fått stipend og lån enda,det går så utrolig treigt!!
men det kommer vel snart. Lurer på om det var dumt av meg å ta opp lån..men har annen gjeld jeg vil betale ned. Hyggeligere å ha studielån enn inkassogjeld liksom !

nå skal jeg gå og legge meg, og Odd kan bare drite i å sitte å game DotA nå altså :)
Nite Nite
xoxo Gossip Girl

- eller Siri om du vil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar